Купуємо старі плати ПК, ноутбуків, телефонів
Посеребренные разъемы

Посріблені роз’єми в корпусі (контакти)

З латинської мови слово контакт можна перекласти, як «дотикувач», дана деталь є двох позиційним, електромагнітним елементом, який дозволяє безліч разів на відстані, тобто дистанційно замикати й розмикати електричні ланцюги, що мають стандартний режим роботи. Однією з різновидів контактів є різні роз’єми і електромагнітні реле. Сьогодні контакти зі значним вмістом такого дорогоцінного металу як срібло, можна знайти в багатьох приладах старого зразка, але і в новій комутаційної апаратури присутній подібна посріблена деталь, особливо в тих, які працюють з великим навантаженням електроструму. В умовах постійного струму застосовуються двополюсні й одне полюсні контакти, в умовах змінного струму застосовуються трьох полюсні роз’єми.

Будь-який контакт повинен витримувати часті вимкнення/відключення, тобто мати підвищену частоту комутації й значну механічну та електричну стійкість. Можна сказати, що до контактів пред’являються високі вимоги для того, щоб ланцюг могла працювати стабільно. Саме для правильної, постійної роботи контакти та покривають значним шаром срібла.

Контакт може бути гідравлічним, пневматичним, електромагнітним. Все залежить від контактного приводу. Найбільш використовуваним в промисловості, побуті є контактор (роз’єм) електромагнітний, бо він універсальний, зносостійкий, ефективний, його робота ґрунтується на електромагнітному принципі.

Контакт електромагнітний містить

  • Систему електричного магніту;
  • Силовий контакт основний;
  • Блок контактів;
  • Спеціальний прилад дугогасильний;
  • Котушку, яка втягує.

Параметри, що характеризують всі контакти

  • Вид електроструму, який має головний ланцюг апаратури;
  • Кількість полюсів;
  • Номінальний електрострум в основному ланцюзі;
  • Номінальна напруга, що існує у котушці;
  • Присутність допоміжних контактів;
  • Тип монтажу;
  • Тип приєднань провідників в основних і управлінських ланцюгах;
  • Тип приєднання контактів;
  • Присутність зовнішнього провідника.

Принцип роботи посріблених роз’ємів (контактів)

Контакти, покриті сріблом — це котушка з проводами, що має сердечник, який механічно приєднаний до електричного контакту, розмикає/замикає ланцюг. Замикальний контакт призначений для замикання електро ланцюга, яка подає струм, розмикальний, у свою чергу, розмикаючи ланцюг, зупиняє електричний струм. Котушка розташовується в спеціальному каркасі, який надає міцність котушці, а також охолоджує контактні елементи. Каркас буває сталевий, мідний.

Робота контактів заснована на принципі протилежної роботи. Напруга надходить на електромагнітну котушку, магнітне поле, що діє на сердечник, піднімає його вгору, при цьому відбувається замикання електро ланцюга, по якій і надходить електрострум — включаються двигуни, обладнання, апаратура починає працювати. Після того, як ви відключаєте електрику, сердечник повертається до свого початкового неробочий стан — ланцюг розмикається, обладнання, апаратура вимикається.

Використання контактів, що містять срібло

  • Успішне застосування подібні деталі знаходять скрізь, де необхідно управляти електричними двигунами великої потужності: ліфти, трамваї, тролейбуси, електровози, електропоїзди, теплотяг, метро.
  • Коли існує необхідність комутації компенсаційних ланцюгів: реактивні двигуни.
  • Необхідність комутації значних величин постійного електроструму.

Часто існує необхідність в більш досконалому і потужному обладнанні, тоді срібловмісні контакти поєднують з додатковими модулями, типу теплових реле, тимчасових приставок, різних блокувань.

Як і будь-який, навіть найдосконаліше, потужне обладнання, контакти не вічні, у них є певний робочий період, після якого вони виходять з ладу, і існує необхідність в їх утилізації. Не варто просто відвозити його на смітник, не забувайте, що такі контакти містять срібло. Тому найбільш раціональний і економічно виправданий спосіб — це здати деталі в відповідну компанію, що займається утилізацією подібного обладнання, з витягом з нього дорогоцінного металу.

Скупка радиодеталей и РЭК